تشدید مراحل ضدعفونی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

تشدید مراحل ضدعفونی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از تشدید مراحل ضدعفونی و اعمال تب سنجی مابین پاکبانان و کارمندان حوزه پسماند در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

 

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری اقتصاد آینده ، علیرضا اصغری گفت: باتوجه به وضعیت موجود در جامعه برای جلوگیری از شیوع بیماری با دستور شهردار تبریز، فقط نیروهای بخش های عملیاتی سازمان (رانندگان،مرکز دفن،سایت انتقال و تعمیرگاه) به صورت شیفتی و مابقی کارمندان به صورت دورکاری نسبت به انجام وظایف سازمانی اقدام می کنند و در محل کار ابتدا تب سنجی شده و کلیه اقدامات پیشگیرانه قبل از ورود به اداره صورت می گیرد تا سلامت کارکنان و کارمندان درخطر نباشد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: علی رغم شستشو وضدعفونی روزانه خودروهای حامل زباله، سازمان نسبت به نصب مه پاش در سایت انتقال زباله ها اقدام کرده تا کلیه خودروها پس از تخلیه و قبل از ورود به شهر مجددأ با مواد مخصوص ضدعفونی شوند.

 

اصغری در آخر خاطرنشان کرد: با اینکه سازمان با توزیع تجهیزات بهداشتی در بین پاکبانان سعی داردتا از سلامت این عزیزان مراقبت کند ولی بایستی شهروندان نیز رعایت حال پاکبانان را بکنند و درصورت داشتن بیمار کرونایی، پسماندهای خود را جدا کرده و با سامانه۱۳۷ تماس بگیرند تا خودروهای ویژه برای تحویل پسماندهایشان مراجعه کند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید