کد خبر: 210411
۰
۰
نسخه چاپی

آماده ترخیص و تخلیه کالاهای پزشکی و کالاهای اساسی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حیدری شنبه شب در جلسه مشترک مدیران گمرکات استان، بنادر و دریانوردی هرمزگان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، بیان داشت: گمرکات و بنادر هرمزگان به صورت ۲۴ ساعته آماده ترخیص و تخلیه کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی هستند.

وی عنوان کرد: زمینه ترخیص و بارگیری کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی در کمتر از ۲۴ ساعت در بندر و گمرک شهید رجایی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی ذیربط مهیا شده است.

حیدری خاطرنشان کرد: کلیه ظرفیت‌های جاده‌ای و ریلی هرمزگان برای حمل و نقل سریع کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی به سراسر کشور بسیج شده است.

به گفته معاون استانداری هرمزگان، استان هرمزگان برای تسریع در تخلیه کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی در آمادگی کامل با بسیج امکانات بسر می‌برد.

وی اظهارداشت: جهت تسریع در تخلیه و بارگیری کالاهای پزشکی و بهداشتی به دستگاه‌های اجرایی ذیربط مرتبط استان مأموریت داده شده است با استفاده از اختیارات ستاد کرنا در کمترین زمان ممکن در استان مجوزهای لازم را صادر و منتظر دستگاه‌های مرکزی نباشند.

وی اضافه کرد: اولویت ترخیص و بارگیری در مجموعه بندر و گمرک شهید رجایی کالاهای پزشکی، بهداشتی و کالاهای اساسی است و این مهم با حساسیت در حال پیگیری است.

حیدری افزود: کالاهای ضروری مورد نیاز مردم استان هرمزگان به میزان لازم تأمین و ذخیره سازی شده است و در سراسر استان در حال توزیع است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید