کد خبر: 210413
۰
۰
نسخه چاپی

یک هزار و ۵۰ سبد غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین علیزاده عصر شنبه در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: هیئت ابوالفضلی بیرجند بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت هیئت را در ابعاد مختلف دنبال می‌کنیم، بیان داشت: علاوه بر مراسمات مذهبی برنامه‌های مختلف فرهنگی و خیریه نیز در طول سال اجرا می‌شود.

وی به برگزاری جشن گلریزان کمک به نیازمندان استان بیان داشت: این جشن به ثبت معنوی رسیده و سال آینده انشاالله این جشن را به صورت ملی برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه این جشن امسال به صورت مجازی و از طریق صدا سیما به صورت زنده به دلیل شیوع کرونا برگزار شد، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده به نفع دانش آموزان نیازمند هزینه شده است.

به گفته وی در سال جاری ۱۷۵ میلیون تومان خیران به جشن گلریزان در استان کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همچنین با مشارکت خیران استانی نیز ۶۰۰ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شد، تصریح کرد: بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ دست لباس نو از کمک‌های مردمی خریداری و در آستانه سال نو بین دانش‌آموزان محروم استان توزیع شد.

عضو هیئت عامل مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند همچنین به دارالایتام حضرت ابوالفضل (ع) متعلق به مؤسسه فرهنگی و خیریه هیئت ابوالفضلی بیرجند بیان کرد: این مرکز به صورت مستمر و هفتگی بیش از یک هزار پرس غذای گرم پخت و بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌کند.

وی از فعالیت مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند نیز از بهمن ماه سال ۹۷ خبر داد و ادامه داد: توسط این مرکز در سال گذشته بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده که در قالب سبدهای غذایی و معیشتی توزیع شده است.

آذین بندی شهر به مناسبت اعیاد شعبانیه

عضو هیئت عامل مرکز نیکوکاری هیئت ابوالفضلی بیرجند خانوارهای تحت پوشش مرکز نیکوکاری را سه هزار خانوار اعلام کرد و گفت: ۸۷۰ سبد حمایتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی از توزیع ۱۸۰ بسته حمایتی دیگر در بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و بیان کرد: در شب یلدای سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ بسته میوه‌ای در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به گفته وی همچنین از سوی مرکز نیکوکاری ۳۵ میلیون تومان لوازم التحریر نیز بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

وی خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توسط این مرکز را هفت هزار و ۸۰۰ خانوار اعلام کرد و افزود:

وی از آذین بندی هیئت ابوالفضلی (ع) و خیابان جمهوری بیرجند به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام خبر داد و گفت: ویژه برنامه جشن میلاد بعد از نماز مغرب و عشاء در محل هیئت ابوالفضلی (ع) بیرجند بدون حضور جمعیت مردمی برگزار و از طریق فضای مجازی به صورت زنده پخش می‌شود.

علیزاده تصریح کرد: امشب به مناسب سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) توزیع گل و شیرینی را در بین کادر درمانی بیمارستان‌های استان که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند را به عنوان تبرک خواهیم داشت.

منبع : خبرگزاری مهر

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید