کد خبر: 210418
۰
۰
نسخه چاپی

جانبازان نماد مقاومت و پایداری در برابر دشمنان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام برومند رازیانی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان سقز, اظهاراشت: جانبازان در طول ۸ سال دفاع مقدس، پایمردی و ایستادگی خود را در برابر دشمنان به اثبات رساندند و هم اینک نیز با زخم‌های به جا مانده بر جسم و جانشان، نماد مقاومت و پایداری در مقابل دشمنان هستند.

وی افزود: روز جانباز، فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با جانبازان این سرمایه‌های گرانقدر نظام و انقلاب اسلامی است و همه ما باید قدردان آنها باشیم.

وی جانبازان را حافظان آرمان‌های اسلامی دانست و اظهار کرد: این قشر از جامعه حماسه سازان دفاع مقدس هستند و باید برای ترویج و انتشار خاطرات جنگ این عزیزان اهتمام ویژه داشته باشم.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به روز پاسدار اظهار کرد: چهارم شعبان المعظم‌ هر سال یادآور حماسه‌آفرینی و جانفشانی‌های پاسداران حریم حرمت قرآن، ولایت و مدافعان سختکوش و همیشه بیدار عرصه‌های نبرد و مشعل‌داران صحیفه تاریخ است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز، از پاسداران امروز به عنوان وارثان حقیقی میراث امام حسین (ع) نام برد که در اوج فداکاری و ایثار در راه احیای اسلام عزیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

حجت‌الاسلام رازیانی با اشاره به نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع) به نام روز پاسدار افزود: نامگذاری این روز به نام روز پاسدار به معنای این است که پاسداران راه و روش آن امام آزادگان را در پیش گرفته‌اند.

وی با تأکید بر آگاهی پاسداران انقلاب اسلامی از توطئه‌های دشمنان، مهم‌ترین وظیفه آنان را صیانت از ارزش‌های انقلاب و اسلام عنوان کرد و بیان داشت: امروزه دشمنان از هر ترفندی برای لطمه زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کنند و وظیفه پاسداران به عنوان حامیان این نظام از هر زمان دیگری سنگین‌تر است.

وی در پایان گفت: این اعیاد همچنین بهانه خوبی برای قدردانی از همه کسانی است که ذیل عنوان مقدس «پاسدار» در صیانت از ایران عزیز، نقش ایفا کرده و می‌کنند؛ چه دلاورمردانی که سلحشوران جبهه‌های جنگ و امنیت بوده‌اند و هستند و چه آنهایی که این روزها سربازان خط مقدم برای حفاظت از جان و سلامت مردم هستند و بی‌شک ملت ایران، قدردان همه این عزیزان است و برای سلامتی‌شان دعا می‌کند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید