کد خبر: 210480
۰
۰
نسخه چاپی

برخورد جدی با افرادی که به سلامت مردم بی‌اعتنا هستند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام جو پیش از ظهر یکشنبه در کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: با افرادی که به سلامت عمومی جامعه بی اعتنا هستند برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

به گفته وی راهکارهای اجرایی و قانونی چگونگی برخورد با این موضوع به تصویب ستاد ملی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رسیده و به دستگاه‌های اجرایی نیز ابلاغ شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: افرادی که با نادیده گرفتن سلامتی جامعه و تصمیمات ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در صدد دور زدن اقدامات کنترلی برای ورود به شهرها و زیر پا گذاشتن قانون هستند در واقع به خود و مردم خیانت می‌کنند.

بهنام جو با ابراز امیدواری برای ریشه کن کردن ویروس کرونا در منطقه در صورت تداوم همکاری مردم و توجه به اصول پیشگیرانه و بهداشتی، تصریح کرد: تمامی مراکز تفریحی و گردشگری و اقامتگاه‌های استان تعطیل بوده و با همکاری‌های انجام شده از تردد افرادی که بخواهند از این محدودیت‌ها عبور کنند جلوگیری خواهد شد.

استاندار اردبیل یادآور شد: در روز سیزده بدر نیز از خروج افرادی که می‌خواهند از مناطق و شهرهای خود خارج شوند جلوگیری به عمل خواهد آمد.

بهنام جو با بیان اینکه بحران‌های ایجاد شده از این ویروس تجربه‌های ارزنده‌ای برای مردم و مسئولان داشت، اضافه کرد: بایستی در تلاش باشیم تا از فرصت‌های به وجود آمده از این تهدید به خوبی استفاده کرده و با مشارکت عمومی تولید کنندگان و فعالان در عرصه تأمین نیازهای حیاتی در خدمت رسانی به آحاد جامعه موفق ظاهر شویم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید