کد خبر: 210495
۰
۰
نسخه چاپی

۶۶ درصد جمعیت استان مرکزی تحت پوشش غربالگری و تب سنجی قرار گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جمالیان در حاشیه جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی پیرامون آخرین وضعیت استان در مواجهه با بیماری کرونا اظهار داشت: تاکنون نزدیک به ۹۴۰ هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش طرح غربالگری فعال قرار گرفتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه میزان ورودی و خروجی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان تحت کنترل قرار دارد و روند ثابت می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز طبیعت از مردم انتظار می‌رود بحث در خانه ماندن را جدی بگیرند و از حضور در مکان‌های پر ازدحام خود داری کنند.

جمالیان بیان کرد: متأسفانه در روزهای گذشته شاهد ازدحام مردم در دره گردو بودیم و ازدحام در این مناطق سرعت انتشار ویروس کرونا را افزایش می‌دهد.

وی افزود: تاکنون نزدیک به ۶۵ درصد بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود پیدا کرده و از مراکز درمانی ترخیص شده اند که این میزان نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: استان مرکزی از نظر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در رتبه نهم کشور قرار دارد و همچنان به رعایت موارد بهداشتی توسط مردم در مقابله با این بیماری نیازمند هستیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید