کد خبر: 210514
۰
۰
نسخه چاپی

امام جمعه قزوین روز جانباز را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عابدینی طی تماس تلفنی با آقایان عطاء‌الله رفیعی آتانی، عماد کریمیان، مرتضی افشار، علیرضا اکبری، سعید حبیبا، سید محمد عبدحسینی، علیرضا محسنی، مرتضی شعبانی، اصغر آقاجانی، علیرضا کشاورز از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع)، با این عزیزان نیز گفتگو کرده و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین طی تماس دیگری با حاج حسین یکتا، مسئول جمعیت مردمی امام رضایی‌ها ضمن تبریک روز جانباز، از خدمات این نهاد مردمی در خدمت رسانی به مناطق سیل زده قدردانی کرد.

آیت‌الله عابدینی در این گفتگوها اظهار کرد: جوانمردی، ایستادگی و جانبازی شما عزیزان است که به کشور و ملت‌های مسلمان عزت و آرامش بخشیده است و بر روی این کوه استوار و با عظمت نام ابوالفضل العباس (ع) می‌درخشد.

وی افزود: کاری که جانبازان کردند، معامله با خدای متعال بود و همانند حضرت عباس (ع) آسایش و راحتی امروز را به عزت و عظمت فردا فروختند تا از معامله با خدا سربلند بیرون بیایند و با این کار سرمایه‌هایی که داشتند، افزون شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در ادامه با تقدیر از خانواده‌های جانبازان تأکید کرد: همسران جانبازان در مجاهدت‌های این عزیزان شریک هستند چرا که در طول این سال‌ها سختی‌های بسیاری را متحمل شدند و از این عزیزان حمایت کردند.
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید