راه اندازی کمپین «رحمت» توسط شهرداری تبریز با هدف توزیع گوشت بین نیازمندان

راه اندازی کمپین «رحمت» توسط شهرداری تبریز با هدف توزیع گوشت بین نیازمندان

 

    شهردار تبریز از راه اندازی کمپین« رحمت » توسط شهرداری تبریز و با هدف توزیع گوشت بین نیازمندان خبر داد.

 

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری اقتصاد آینده ،  ایرج شهین باهر شهردار تبریز امروز در بازدید از کشتارگاه صنعتی تبریز و در گفتگو با خبرنگاران از راه اندازی کمپین «رحمت» خبر داد و افزود: این کمپین باهدف توزیع گوشت بین نیازمندان توسط شهرداری تبریز آغاز شد.

 

او افزود: شهرداری و شورای شهر تبریز در اولین گام اجرای این کمپین ۱۰ گوساله به نیت سلامتی شهروندان مبتلا به بیماری کرونا و نیز عضو شورای شهر تبریز که درگیر این بیماری است و همچنین تعدادی از کارکنان شهرداری تبریز که به این ویروس مبتلا هستند، امروز ذبح شد و گوشت این گوساله ها بین نیازمندان توزیع می شود.

 

شهردار تبریز همچنین گفت: در این کمپین سازمان کشتارگاه های صنعتی شهرداری تبریز آمادگی دارد که تمام نذورات مردم خیر و نیکوکار شهر تبریز را چه در قالب دام سبک و چه سنگین به صورت رایگان ذبح و گوشت آن را به صورت بهداشتی بسته بندی کند.

 

ایرج شهین باهر گفت: در این کمپین گوشت های بسته بندی شده بین تمام افرادی که به خاطر شیوع ویروس کرونا از کار بیکار شده اند و یا با مشکل مالی مواجه هستند توزیع می شود.

 

شهردار تبریز در پایان از تمام خیران شهر تبریز برای شرکت در این کمپین دعوت کرد و افزود: باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید