کد خبر: 210614
۰
۰
نسخه چاپی

روزانه ۳۰هزارماسک بهداشتی توسط نیروهای جهادی درمرکزی تولید می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی روز یکشنبه در حاشیه بازدید استانداری مرکزی از کارگاه‌های تولیدی ماسک در اراک، اظهار داشت: امروز در کارگاه‌های تولیدی بحث انسجام و فرهنگ بسیجی جریان دارد که در امت اسلامی نهادینه شده است.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی استان یک روز جنگ، یک روز در مواجهه با سیل و زلزله برای کمک به مردم حضور داشتند و امروز در مقابله با ویروس کرونا که سلامتی مردم را تهدید می‌کند، تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: این حرکت‌های جهادی جلوه‌ای از ایثارگری امت اسلامی در بخش‌های مختلف است که خوشبختانه همه افراد در این حوزه پای کار هستند و با توکل به خدا این ویروس شکست خواهد خورد و در این عرصه نیز به پیروزی دست پیدا خواهیم کرد.

سردار کریمی بیان داشت: گروه‌های جهادی تاکنون نزدیک به ۳۰۰ هزار ماسک تولید کردند و از ۱۳ هزار نفر سازماندهی شده برای کارهای جهادی تاکنون ۹ هزار نفر در بخش‌های مختلف به کار گرفته شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: روزانه ۲۵ الی ۳۰ هزار عدد ماسک توسط نیروهای جهادی استان تولید می‌شود و البته بسته‌های ضدعفونی نیز به همین میزان تهیه و در بین مردم توزیع می‌شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید