کد خبر: 210627
۰
۰
نسخه چاپی

ساماندهی تیم‌های ۲۰نفره پرستاران برای درمان بیماران کرونایی سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی اکرم عصر یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه بیمارستان کوثر سمنان به عنوان مرکز پذیرش بیماران کرونایی انتخاب‌شده است، ابراز داشت: تاکنون دو گروه از پرستاران بیمارستان شفا برای تکمیل کادر درمان به این بیمارستان اعزام شدند.

وی بابیان اینکه طبق برنامه‌ریزهای صورت گرفته چهار گروه از همکاران بیمارستان شفا به صورت تیم‌های ۲۰ نفره شامل پرستاران و همچنین پرسنل اتاق عمل سازماندهی شدند، افزود: این افراد در سه نوبت‌کاری برای رسیدگی و مداوای بیماران بستری در بخش کرونا بیمارستان کوثر مشغول خدمت‌رسانی می‌شوند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تمامی مراکز درمانی تأمین اجتماعی به خصوص بیمارستان شفا به صورت کاملاً آماده‌باش است، ابراز داشت: اقدامات خوبی نیز در زمینه‌های تشخیصی و درمانی و همچنین هدایت مناسب بیماران در این مراکز انجام می‌شود.

اکرم با اشاره به خدمات ویژه سازمان تأمین اجتماعی برای کاهش تردد بیمه‌شدگان به مراکز تابعه سازمان، تصریح کرد: تجویز دوماهه دارو برای بیماران مزمن و همچنین معتبر بودن دوماهه دفترچه‌های درمانی دارای اعتبار تا پایان بهمن‌ماه ۹۸ از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

وی افزود: امیدواریم با تلاش ارزشمند کادر درمان و همراهی مردم هرچه سریع‌تر این بحران به وجود آمده رفع شود که قطعاً ماندن در خانه بهترین کار و کمک به پرسنل بهداشت و درمان خواهد بود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید