کد خبر: 210631
۰
۰
نسخه چاپی

احزاب قزوین خواستار پیوستن مردم به پویش درخانه می‌مانیم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله حمزه‌ای، در این باره اظهار داشت: جمعی از احزاب و فعالان سیاسی استان از مردم درخواست کردند به پویش «در خانه می‌مانیم» بپیوندند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

حمزه‌ای بیان کرد: تاکنون اقدامات بسیار مناسبی در زمینه پیشگیری و درمان بیماری کرونا در استان صورت گرفته و طرح‌های مختلفی برای قطع زنجیره انتقال آن در استان به مرحله اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قزوین، احزاب استان به منظور پیشگیری از ویروس کرونا و کاهش میزان ابتلای شهروندان به آن وارد عمل شده و از مردم درخواست کردند به پویش در خانه می‌مانیم بپیوندند.

حمزه‌ای گفت: حزب انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان، حزب اراده ملت ایران در قزوین، حزب اسلامی کار در استان، حزب موتلفه اسلامی قزوین، حزب اتحاد ملت در استان، حزب خانه پرستار در قزوین، شورای ائتلاف پیروان ولایت در استان و حزب کارگزاران سازندگی در قزوین از جمله احزابی هستند که خواستار مشارکت مردم در پیشگیری از ویروس کرونا شده اند.

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین گفت: این احزاب با صدور پیامی تاکید کرده اند در این شرایط خطیر که مردم ایران و بیش از ۱۹۷ کشور دیگر جهان در معرض ویروس کرونا واقع شده اند تنها راه جلوگیری از ابتلاء و همه گیر شدن آن، رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن، برای قطع زنجیره انتقال این ویروس است.

وی با اشاره به فرارسیدن اعیاد شعبانیه و آئین کهن ۱۳ بدر و تاکید بر ماندن در خانه، اظهار داشت: احزاب استان تاکید کرده‌اند امیدواریم مردم با پایبندی به شعار در خانه می‌مانیم به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کرده و روزهای خوب و خوشی را برای آینده خود، استان و کشور رقم بزنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید