کد خبر: 210654
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری نخستین رقابت رسمی سال 99 کاراته در قم

سعید برخوردار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقاتی که هیأت کاراته استان قم به صورت مجازی برنامه‌ریزی کرده با دو شعار «در خانه بمانیم و ورزش کنیم» و «کرونا را شکست خواهیم داد» با هدف تقویت روحیه ورزشکاران این رشته در تمام رده‌های سنی آقایان و در دو بخش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رشته‌های این رقابت، افزود: این دوره از مسابقات در بخش‌های کاتا و کیهون برگزار می‌شود که بخش کیهون شامل اجرای تکنیک کاتا یا کومیته است و به مدت سه هفته برنامه‌ریزی شده که هفته نخست آن تا 12 فروردین، هفته دوم از 16 تا 19 فروردین و هفته سوم آن از 23 تا 26 فروردین خواهد بود.

دبیر هیأت کاراته استان قم همچنین به شرایط و مقررات برگزاری این پیکارها اشاره و بیان کرد: فیلم‌های ضبط شده نهایتا به مدت یک دقیقه و به صورت افقی باید به پیام‌رسان هیأت کاراته در فضای مجازی ارسال شود، ضمن اینکه لباس کاراته‌کاهای شرکت کننده در این رقابت باید کامل باشد.

وی یاد آور شد: در پایان هر هفته فیلم‌های دریافتی در دو گروه دسته‌بندی خواهد شد و فیلمی که بیشترین تایید را توسط کارشناسان داشته باشد به عنوان نمایش برتر معرفی شده و در پیام‌رسان هیأت کاراته بارگذاری می‌شود، ضمنا به قید قرعه جوایزی به نفرات برتر تعلق می‌گیرد.

برخوردار ابراز کرد: تمام سبک‌های آزاد و کنترلی کاراته و رشته جوجیتسو که زیر نظر هیأت کاراته قرار دارد از فرصت شرکت در این رقابت‌ برخوردار هستند، همچنین از کاراته‌کاها می‌خواهیم تا حد امکان در تمرینات و فیلم‌های ارسالی خود از خلاقیت و امکانات موجود در منزل استفاده کنند.

انتهای پیام / 78002

منبع : خبرگزاری فارس

اقتصاد آینده : منتظر دریافت پیام های شما شهروندان عزیز هستیم

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید