کد خبر: 210684
۰
۰
نسخه چاپی

رسیدگی به مشکلات درمانی ۳۸هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسین دشتی ظهر دوشنبه در کمیته حمایت از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد اردبیل با توجه به شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات و مسائل مرتبط درمانی، دارویی و بهداشتی ۳۸ هزار خانوار کمیته امداد اردبیل در اولویت قرار دارد.

به گفته وی از ابتدای شیوع ویروس کرونا مددکاران اردبیلی در تلاش بودند تا در توسعه شاخص‌های بهداشتی مددجویان اقدامات آموزشی و زیربنایی لازم را انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام استان اردبیل با بیان اینکه تولید ماسک‌های بهداشتی یک بار مصرف نیز در برخی از کارگاه‌های مددجویان کمیته امداد اردبیل در حال انجام است، افزود: این کارگاه‌ها همچنان فعال بوده و به تأمین ماسک و لوازم ضروری بهداشتی و ضروری مورد نیاز با توجه به شیوع کرونا ویروس اقدام می‌کنند.

دشتی اضافه کرد: بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام نیز تا کنون بیش از ۲۷ هزار بسته بهداشتی و سبد کالایی با مشارکت خیران در مناطق محروم توزیع شده است.

وی با بیان اینکه خیران اردبیلی بسته‌های بهداشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان نیز در بین خانوارهای تحت حمایت توزیع کردند، افزود: ۱۱۵ مددکار نیز از طریق انجام تماس‌های تلفنی و ارائه آموزش‌های از راه دور به خانوارهای تحت حمایت توصیه‌های مورد نیاز در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را ارائه می‌دهند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید