کد خبر: 210702
۰
۰
نسخه چاپی

دستگاه‌های اجرایی برای آگاهی بخشی عمومی در مورد کرونا تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان علی‌زینی‌وند در نشست شورای اطلاع رسانی استاناظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی در مرکز و شهرستان‌های استان، هشدارها و توصیه‌های بهداشتی را از طریق شیوه‌های مختلف اطلاع رسانی و تبلیغات به اطلاع عموم مردم در تمام سطوح اجتماعی برسانند.

وی با ابراز خرسندی از حضور مدیران، مسؤولان و فرمانداران در کنار کادر پزشکی تصریح کرد: مردم باید احساس کنند ما همیشه در کنارشان هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا تغییرات عمیقی را در ساختارهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، حاکمیتی، فرهنگی و مذهبی در سراسر دنیا بر جا خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی مهم است و ما خط مقدم آموزش و اطلاع‌رسانی هستیم، گفت: اگر اطلاع‌رسانی عمومی به درستی انجام نشود ستاد مدیریت بحران استان حتی با افزایش چند برابری حجم عملکرد باز هم نمی‌تواند نتیجه مطلبوبی بدست آورد.

زینی وند با اشاره به اهمیت مقوله اطلاع‌رسانی بیان کرد: جامعه خبری، اصحاب رسانه، مطبوعات و فعالان فضای مجازی باید فعال‌تر باشند و محتوای بیشتری برای آموزش و آگاه سازی مردم نسبت به مخاطرات بیماری کرونا تولید کنند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد نسبت به توصیه‌های بهداشتی بی‌تفاوت هستند؛ گفت: هم‌اینک زمان آن رسیده که از توصیه و پیام به سمت اخطار و هشدار پیش برویم و مردم را نسبت به شرایط پیش رو حساس کنیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان گفت: در شرایطی که دشمنان نظام به دنبال تولید محتوا باهدف تغییر هویت فکری مردم ما هستند؛ حضور فعال گروه‌های مرجع، علما، روحانیون، جوانان و نخبگان جامعه برای تولید محتوا بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی، فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی و همه افرادی که دلسوزانه در شرایط سخت در کنار مردم و مسؤولان هستند، افزود: در شرایطی که همه دنیا درگیر این بیماری و بحران شده‌اند، باعث افتخار است که اعلام کنم در جمهوری اسلامی بدون هیچ بحرانی همه مسؤولان با آمادگی کامل در صحنه حضور دارند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید