کد خبر: 210708
۰
۰
نسخه چاپی

حضور مردم در تفرجگاه‌ها بوستان‌ها و مزارع ورامین ممنوع است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کاغذلو عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا حضور مردم طی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه ۹۹ در تفرجگاه‌ها بوستان‌ها و مزارع ورامین ممنوع است.

کاغذلو افزود: مناطقی مانند خیابان درختی روستای خاوه، مزارع کلزا، خیابان درختی روستای احمدآباد و مزارع غلات همواره پذیرای تعداد زیادی از گردشگران است ولی امروز زمان برای حضور مردم در بیرون از خانه مناسب نیست و برای قطع زنجیره انسانی انتقال ویروس کرونا، همه باید در خانه بمانند.

وی افزود: در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین هیچ یک از تفرجگاه‌های بخش‌های مرکزی و جوادآباد ورامین پذیرای مردم نیست و با هماهنگی‌های به عمل آمده با بخشداری‌ها، دهیاران و نیروی انتظامی، اجازه توقف به خودروها در این مناطق داده نمی‌شود.

فرماندار ورامین بیان داشت: با خودروهایی که روز ۱۲ و ۱۳ فروردین در حاشیه تفرجگاه‌ها، مزارع و انهار شهرستان توقف کنند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان ورامین گفت: علاوه بر تعطیلی واحدهای غیرضروری در بخش‌های مختلف ورامین، بر اساس دستورالعمل استانی، ورود و خروج خودروها در محور چرمشهر، کنترل می‌شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید