کد خبر: 210717
۰
۰
نسخه چاپی

بیشترین میزان بارندگی استان کرمان در ساردوئیه ثبت شد

مریم سلاجقه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تشریح آخرین وضعیت آب و هوای استان کرمان بیان داشت: آسمان استان کرمان ابری تا تمام ابری است ضمن اینکه پدیده غالب بارش باران در برخی مناطق جنوبی استان است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود عصر امروز به تدریج از فعالیت سامانه بارشی کاسته شود و از فردا جوی آرام را در استان شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره هواشناسی استان کرمان گفت: پیش‌بینی می‌شود طی روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در برخی مناطق شمال و غرب استان را داشته باشیم ضمن اینکه وزش باد نسبتاً شدید دور از انتظار نیست.

سلاجقه تصریح کرد: بیشترین میزان بارندگی ایستگاههای هواشناسی استان کرمان از نهم تا یازدهم فروردین ماه جاری مربوط به ساردوئیه با ۸۷.۳ میلیمتر، دهبکری بم با ۶۹.۰ میلیمتر، رابر ۵۷.۲، بافت با ۵۶.۱ میلیمتر و عنبرآباد با ۴۱.۵ میلی لیتر است که در ایستگاه‌های خودکار استان به ثبت رسیده‌اند.

وی یادآور شد: کمترین میزان بارندگی طی روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ فروردین ۹۹ مربوط به صفائیه با میزان بارش ۵.۵، ریگان ۵.۰ و گلباف ۲.۶ میلی‌لیتر است همچنین طی این روزها شاهد بارش برف در لاله‌زار، سربیژن جیرفت، رابر بافت سیه‌بنوئیه بافت و ساردوئیه جیرفت بوده‌ایم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید