کد خبر: 210918
۰
۰
نسخه چاپی

طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا تا ٢٠ فروردین ماه تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند اظهار داشت: همکاری و مشارکت بسیار مطلوب و همراهی مناسب مردم فهیم و شریف کرمانشاه در هفته اول اجرای طرح یادآور شد و اظهار داشت: ضمن تشکر از همه مردم استان تقاضا دارم در این هفته نیز در خانه بمانند و به حفظ سلامت عمومی کمک کنند.

استاندار کرمانشاه به ضرورت مشارکت مردم برای جلوگیری از شیوع این بیماری اشاره کرد و گفت: تمامی دستورالعمل‌های طرح تا ٢٠ فروردین با همان جدیت و قاطعیت اجرا می‌شود و تحقق این مهم نیازمند همکاری اقشار مختلف مردم است.

بازوند کاهش تماس و زنجیره انتقال را یکی از راهبردهای اصلی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ذکر کرد و گفت: در اجرای این طرح با کاهش تماس، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری گام مهمی در کنترل بیماری برداشته خواهد شد.

وی افزود: بر اساس این طرح مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان زمان طرح تعطیل است و ادارات دولتی حداکثر با یک سوم نیروهای اداری و به صورت شیفت بندی خدمات رسانی فعالیت خواهند کرد.

مدیر ارشد استان تصریح کرد: با توجه به تعطیلی پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری از مردم تقاضا داریم با توجه به اعلام ممنوعیت حضور و استقرار حتی در اماکن طبیعی در روز ١٣بدر در خانه بمانند و با بیرون رفتن کرونا را با زندگی خودشان گره نزنند.

بازوند ادامه داد: اصناف و مشاغل مشمول مقررات این طرح در قالب گروه بندی سه گانه که باید کاملاً فعال و تعطیل و یا تحت شرایط خاصی فعالیت کنند نیز تا ٢٠ فروردین همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار کرمانشاه در خاتمه گفت: طرح روزهای ١٢ و ١٣ فروردین در صدا و سیما و توسط معاون عمرانی و فرمانده نیروی انتظامی تشریح شده و امکان تردد و اسکان در این روزها میسر نیست و تیم‌های بازرسی محیط زیست، نیروی انتظامی، راهداری و منابع طبیعی اجازه تردد و توقف را نخواهند داد، پس توصیه می‌کنم ١٣ بدر در خانه بمانید.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید