کد خبر: 210958
۰
۰
نسخه چاپی

تعطیلی داوطلبانه ۷۰ درصدی بازار کرمانشاه/ ۲۵۰ واحد متخلف پلمب شد

رضا سلیم‌ساسانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا تمام اصناف به جز خبازی‌ها، قصابی‌ها، میوه‌فروشی‌ها و سوپرمارکت‌ها تعطیل هستند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: حدود ۷۰ درصد از اصناف کرمانشاه برای جلوگیری از انتشار بیشتر کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری به طور خودجوش واحدهای صنفی خود را تعطیل کردند.

وی تصریح کرد: برای آن دسته از اصناف غیرضروری که هنوز نسبت به تعطیل کردن مغازه‌ها اقدام نکرده‌اند تذکرات لازم صادر شده است و در صورت تکرار ناچاریم با دستور دستگاه قضائی و ستاد مبارزه با کرونا برخوردها را تشدید کنیم.

سلیم‌ساسانی بیان داشت: در این راستا تا کنون حدود ۲۵۰ واحد صنفی به علت اجرا نکردن مصوبه شورای ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی بر ضرورت تعطیلی اصناف غیرضروری، به طور موقت پلمب شده‌اند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه در برخی از نقاط حتی شاهد تعطیلی ۹۰ درصدی اصناف غیرضروری هستیم، گفت: البته در برخی نقاط از جمله آخر مسکن و دولت آباد دست‌فروش‌ها مشغول فعالیت هستند که جا دارد شهرداری در این خصوص اقدام‌کند.

وی اظهار داشت: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی نظارت دارند و با تخلفات برخورد می‌کند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید