۲۱هزار لیتر محلول ضدعفونی در آذربایجان غربی تولید می شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بابایی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت کرونا در استان اظهارکرد: هم اکنون در زمینه تأمین محلول ضدعفونی مشکلی در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به تولید روزانه نزدیک ۹ هزار عدد ماسک در استان اضافه کرد: از این تعداد روزانه سه هزار و ۵۰۰ عدد ماسک برای توزیع به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده می‌شود.

بابایی با بیان اینکه از اول اسفند سال گذشته تا کنون بیش از ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار لیتر ضد عفونی کننده تولید و جهت استفاده عموم توسط دانشگاه علوم پزشکی توزیع شده است بیان کرد: در حال حاضر انباشت قابل توجه کالاهای اساسی در استان وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه میزان دستکش تولیدی نیز در استان به یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار جفت رسیده و بیش از سه میلیون جفت نیز توزیع شده‌است اضافه کرد: علاوه بر آن، اقلام مورد نیاز آذربایجان‌غربی با همراهی مناسب بخش حمل و نقل به استان حمل می‌شود و مشکلی در تأمین اقلام وجود ندارد.

بابایی گفت: بیش از یک هزار و ۵۴۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، داروخانه‌ها و فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی صورت گرفته که در نتیجه ۱۲۵ فقره پرونده تخلف احتکار و گران فروشی به ارزش بیش از چهار هزار و ۲۷۸ میلیارد ریال کشف و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضائی ارجاع شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید