کد خبر: 211140
۵
۰
نسخه چاپی
فرماندار شاهین شهر و میمه گفت:

بحران کرونا نقطه تبلور مدیریت جهادی در شاهین شهر اصفهان

فرماندار از همکاری و همراهی شهروندان شهرستان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به ویژه ممنوعیت تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تقدیر و تشکر کرد.

بحران کرونا نقطه تبلور مدیریت جهادی در شاهین شهر اصفهان

اسفندیار تاجمیری در گفتگوی ویژه با خبرنگار اقتصاد آینده در شاهین شهر گفت: گزارشات واصله و ارزیابی میدانی در سطح شهرستان (بخشهای مرکزی و میمه) بیانگر میزان آگاهی و همراهی سازنده و قابل تقدیر شهروندان شهرستان در راستای اهمیت دادن به سلامت عمومی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا می باشد، همچنین همکاری اصناف در تعطیل نمودن و عدم فعالیت واحدهای صنفی مشمول طرح قابل توجه وتقدیر بوده است.

فرماندار و رییس ستاد مدیریت کرونا در شهرستان با اشاره به تمدید ملی طرح فاصله گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین از شهروندان شهرستان خواست همچنان همکاری لازم را به منظور دستیابی به اهداف طرح به عمل آورند،

وی با اشاره به ملاحظات محلی در اجرای طرح گفت: مسائل محلی شهرستان در جلسه ستاد مدیریت کرونا در روز پنج شنبه بررسی و تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.

اسفندیار تاجمیری به ایجاد ۱۷ پایگاه ایست وکنترل و غربالگری و ۹نقطه خاص کنترلی در شهرستان با بیش از ۵۰۰ نفر عامل اجرایی در قالب ۳شیفت اشاره و اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا پایان روز ۱۲فروردین تعداد ۲۴ واحد صنفی متخلف پلمپ و تعداد ۱۱خودرو توقیف و برای ۲۱۸ خودرو جریمه مقرر در طرح ملی صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به مسئولیت شهرستان در کنترل ورودیهای شمال اصفهان در محل های پلیس راه شاهین شهر- کاشان ، آزاد راه اصفهان کاشان و ورودی بخش میمه ،از بازگرداندن تعداد ۴۱۴۶ خودرو و جلوگیری از ورود آنان توسط عوامل نقاط کنترلی جاده ای و شهری خبر داد واظهار امیدواری کرد: با جدیت مسئولین اجرای طرح در بخشهای اجرایی و نظارتی و همکاری سازنده مردم شاهد موفقیت این طرح در کاهش و رفع بیماری فراگیر باشیم.

تاجمیری گفت: غربالگری ۳۰۳ نفر در پایگاههای ورودی غربالگری ها انجام که ۱۴۹ نفر به مراکز غربالگری ۸ و ۱۶ ساعته ارجاع و از این تعداد ۷۴ نفر تحت مراقبت های بهداشتی خانگی و ۲۶ نفر به مراکز درمانی ارجاع شده و تحت درمان و نظارت قرار گرفته اند.

رییس ستاد مدیریت کرونا در پایان از مجموعه ارکان و عوامل دخیل در مدیریت بحران کرونا در شهرستان در بخشهای قضایی، انتظامی، بسیج، شبکه بهداشت، شهرداری ها و دهیاری ها، هلال احمر، و نیروهای داوطلب مردمی قدردانی نمود.

بحران کرونا نقطه تبلور مدیریت جهادی در شاهین شهر اصفهان

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید