کد خبر: 211331
۰
۰
نسخه چاپی

مشکلی در راستای تامین کالاهای اساسی در کردستان نداریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در ششمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی ستاد استانی مقابله با کرونا، ابراز امیدواری کرد با ادامه روند همکاری مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، که تا بیستم فروردین ادامه خواهد داشت، بعد از این تاریخ شاهد خبرهای خوب و مسرت بخش از سوی دانشگاه علوم پزشکی باشیم.

وی همکاری مردم را موجب شتابگیری اقدامات مسؤولین دانست و یادآور شد: امید کادر درمان به همکاری مردم است و ما هم امیدواریم این همکاری ادامه داشته باشد.

خوش اقبال با اذعان به اینکه، امروز دانشگاه علوم پزشکی در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارد، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیران استان، با همه توان در خدمت جامعه پزشکی و پرستاری قرار دارد و بحمدلله تاکنون همکاری خوبی داشته اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بر لزوم اهتمام همه دستگاه های استان در ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: در همین راستا، کنترل تمامی ورودی و خروجی شهرها توسط نیروی انتظامی، ممنوعیت برگزاری هر نوع مراسم رسمی و غیر رسمی، تعطیلی مراکز تجمع افراد، تعطیلی اصناف غیر ضروری، فعالیت ادارات با حضور یک سوم کارکنان، کاهش ترددهای غیر ضروری و … باید تا ۲۰ فروردین با شدت و حدت دنبال شود.

وی با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر اینکه واحدهای تولیدی و توزیعی ضروری به هیچ وجه نباید تعطیل شوند، خاطرنشان کرد: تا تاریخ یاد شده تمامی جایگاه های سوخت در سطح استان باز خواهد بود و اصناف ارائه دهنده مایحتاج ضروری مردم می توانند به صورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی کنند.

خوش اقبال در ادامه به مردم اطمینان داد، امسال ذخایر استراتژیک و کالاهای اساسی استان بهتر و امیدوار کننده تر از سال های گذشته است و در این خصوص دغدغه ای وجود ندارد.

معاون سیاسی استاندار در پایان از تمامی نخبگان، علما، فرهنگیان، اصناف، اساتید، هنرمندان، احزاب، سمن ها، اصحاب رسانه و صدا و سیما و همچنین کادر زحمتکش درمانی، دانشگاه علوم پزشکی، نهادهای امنیتی و انتظامی، شهرداری ها، شوراهای شهر و روستا و تمامی دستگاه هایی که در کنار مردم برای مقابله با کرونا در تلاش هستند تقدیر و تشکر کرد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید