کد خبر: 211359
۰
۰
نسخه چاپی

عضو هیات مدیره: همدلی و آینده نگری راز موفقیت بانک ملی ایران در تمامی پروژه های نظام بانکی بوده است

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این کارگروه متشکل از مدیریت عملیات بانکی، بازرسی و حسابرسی، اداره کل توسعه سیستم ها، اداره کل شبکه و زیرساخت، اداره کل اطلاعات بانکی، اداره کل سازمان و روشها و اداره کل روابط عمومی و به منظور بررسی راهکارهای افزایش انگیزه میان مشتریان برای استفاده از رمز یکبار مصرف جهت افزایش امنیت حساب ها و فرهنگ سازی این اقدام، تشکیل شده است.

عضو هیات مدیره بانک در این بازدید با اشاره به لزوم استفاده از رمز یکبار مصرف در تراکنش های غیرحضوری، این روش را تضمینی برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی خواند.

مسعود خاتونی همچنین با تاکید بر این که از ابتدای دی ماه، استفاده از رمز دوم یکبار مصرف الزامی است، ادامه داد: ممکن است تغییر فاز از رمز ثابت به رمز یکبار مصرف با چالش هایی همراه باشد، اما در نهایت این اقدام به نفع مشتریان است و امنیت حساب آنها را تضمین خواهد کرد.

خاتونی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده  توسط این کارگروه افزود: بانک ملی ایران در سال های اخیر سهم بسزایی در تغییر ذائقه مشتریان نظام بانکی داشته و در فرهنگ سازی این اقدامات هم، همدلی و آینده نگری تمامی کارکنان بانک، توانسته تصاویر زیبایی از کارهای بزرگ را به تصویر بکشد.
وی ادامه داد: همدلی و آینده نگری راز موفقیت بانک ملی ایران در تمامی پروژه های نظام بانکی بوده است.

 مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی اعضای کارگروه کمپین 60 تاکید کرد: موفقیت تمامی اقدامات انجام شده دراین کارگروه منوط به دو شرط همدلی بخش های ستادی و همراهی با نیروهای متعهد صف است.

سعداله عیسی زاده اضافه کرد: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین و اصلی ترین بانک کشور قطعا بار اصلی این فرهنگ سازی را عهده دار است و برای افزایش امنیت مشتریان نظام بانکی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

شایان ذکر است در این بازدید نادر اکبری وند، رئیس اداره کل روابط عمومی، گزارش جامعی از اقدامات انجام شده و سیاست ها و پلن های عملیاتی پروژه فرهنگ سازی رمز یکبار مصرف را برای مدیران بازدید کننده ارائه نمود.

عضو هیات مدیره و مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران در حاشیه این بازدید با حضور در محل واحد ارتباط مردمی از روند پاسخگویی به سوالات مشتریان نیز اطلاع یافتند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید