کد خبر: 211449
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز به کار سومین شعبه میربیزنس بانک در روسیه

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این سومین واحد عملیاتی میربیزنس بانک در راستای توسعه فعالیت های این بانک در فدراسیون روسیه است که پس از شهرهای مسکو و آستراخان در شهر کازان مرکز جمهوری تاتارستان افتتاح شده است.

اکنون افتتاح حساب برای اشخاص حقیقی و حقوقی مقیم و غیر مقیم، نقل و انتقالات بین بانکی در محدوده فدراسیون روسیه و اکثر کشورهای منطقه، تسویه مبادلات مالی و تجاری با ایران به ارزهای محلی دو کشور، عملیات اعتبارات اسنادی و ضمانتنامه های بانکی، اعطای تسهیلات اعتباری، خرید و فروش ارز به ویژه ارزهای محلی دو کشور با نرخ روز بازار، جذب سپرده اشخاص به ارز محلی با نرخ های متعارف و سایر خدمات متداول بانکی حسب ضوابط و مقررات بانک مرکزی روسیه از جمله فعالیت ها و خدمات این واحد است.

گفتنی است، پیش از این معاون رئیس کل بانک مرکزی روسیه در سفر اخیر خود به ایران و دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران، بر حمایت از توسعه همکاری ها با بانک ملی ایران به ویژه گسترش فعالیت میربیزنس بانک به صورت همه جانبه تاکید کرده بود.

دیمیتری اسکو بلکین با بیان اینکه روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور ایران و روسیه پیوسته در حال گسترش است، اظهار کرده بود: بانک ملی ایران در نظام بانکی روسیه به خوبی شناخته شده است و ما از همکاری با این بانک بسیار خاطرات خوبی داریم.

وی همچنین بزرگی و قدمت بانک ملی ایران را یکی از مهمترین پارامترهای مورد نظر بانک مرکزی روسیه برای ادامه همکاری های دو جانبه خوانده و گفته بود: نگاه ما به افزایش سرمایه و توسعه شبکه شعب میربیزنس بانک مثبت است و امیدواریم این موضوع هر چه سریع تر محقق شود.

جمهوری تاتارستان از جمهوری های مسلمان نشین روسیه است که قرابت های فرهنگی و تاریخی آن با ایران به همراه جذابیت های تجاری و سرمایه گذاری باعث رشد تجارت و تبادلات مالی دو کشور به ویژه در سال های اخیر شده است. 

میربیزنس بانک که همه سهام آن در اختیار بانک ملی ایران است، سال 2002 در مسکو تاسیس و شعبه دیگر آن در سال 2011 در آستراخان فعال شده است.

 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید