کد خبر: 211545
۰
۰
نسخه چاپی

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر برنامه ریزی و توجه ویژه به سرمایه انسانی بانک

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این همایش عضو هیات مدیره، استفاده از اعتبارنامه های داخلی (ال سی داخلی)، خرید دین و ضمانت نامه ها، فروش املاک مازاد و دارایی ها، ادغام شعب به خصوص در مراکز استان ها به منظور افزایش درآمد بانک و مدیریت هزینه ها و همچنین جبران کسری کارکنان را امری ضروری و لازم الاجرا دانست.

برات کریمی در ادامه سخنان خود عملکرد مناسب این اداره امور شعب را در سطح استان و منطقه یک کشور مورد تقدیر قرار داد و گفت: باید با برنامه ریزی و توجه بیشتر به منابع انسانی در جهت نیل به اهداف بانک گام برداریم.

وی کشف نیروهای توانمند، با تجربه و دارای دانش را برای انتخاب در پست های مختلف مورد تاکید قرار داد.

 در ادامه این همایش سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، ضمن اشاره به اهمیت استفاده از رمز یکبار مصرف و سامانه 60 به تشریح محاسن و استفاده لاجرم از این ابزار پرداخت.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، رمز موفقیت یک روابط عمومی قوی را در مهارت و توانایی افراد در برقراری ارتباط موثر با دیگران دانست.

در ادامه فتحی بیرانوند مدیر امور منطقه یک کشور کسب رتبه اول در منطقه یک کشور را مرهون زحمات و کارکرد مناسب و هدفمند همکاران و مسئولان استان برشمرد.

حسن سعیدی اصل مدیر امور بازرسی و حسابرسی نیز با اشاره به بهداشت اعتباری، رعایت دستورالعمل های بانکی، اعلام به موقع سوء جریانات به مسئولان را مهم خواند و از همه همکاران خواست تا تسهیل و تسریع در انجام امور مشتریان، احراز هویت و استعلام تعهدات را جزو یکی از اولویت های کاری خود مدنظر قرار دهند.

عادل غلامی رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی رعایت اخلاق، انصاف و ایجاد همدلی و همکاری، افزایش رضایت مندی، تسهیل و تسریع در فرآیند ارائه خدمات، تکریم مشتریان و توجه به سودآوری شعب را از اولویت های کاری این استان برشمرد.

در پایان از رئیس اداره امور شعب، همکاران نمونه و شعب برتر به جهت عملکرد مطلوب با اهدای لوح تقدیر شد.

همچنین مدیران ارشد بانک در ادامه سفر خود به این استان، از شعب زعفرانیه و تبریز بازدید کردند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید