کد خبر: 217956
۰
۰
نسخه چاپی

۴ فیلم کوتاه با موضوع مبارزه با کرونا در انزلی تولید شد

زهره زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تولید چهار فیلم با موضوع مبارزه کرونا در شهرستان انزلی، اظهار کرد: فیلم‌های داستانی کوتاه «بیم، آری» و «زندان»، همچنین دو فیلم مستند کوتاه با عناوین «آن سوی میله ها» و «خاک سرد» توسط فیلم سازان جوان شهرستان انزلی ساخته شد.

زمانی افزود: این ۴ فیلم کوتاه به دنبال اعلام فراخوان سراسری انجمن سینمای جوانان ایران در راستای حمایت از ساخت فیلم کوتاه با محوریت مبارزه با ویروس کرونا با رویکرد فرهنگ سازی و پرداختن به پیامدهای اجتماعی همه گیری این بیماری تولید شد.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌های مذکور به صورت رایگان و در بسترهای پخش آنلاین به نمایش در خواهند آمد، گفت: فیلم کوتاه داستانی «بیم، آری» به نویسندگی «هدیه خسروی» ساخته شده و هم اکنون در سایت آپارات قابل دسترسی است.

رئیس انجمن سینمای جوانان انزلی ادامه داد: «زندان» به کارگردانی «امیر نوری» و بازیگری «پرهام رحیم زادیانی» دیگر فیلم کوتاه داستانی تولید شده با محوریت کرونا در انزلی است.

وی به دیگر آثار تولید شده در این زمینه اشاره کرد و افزود: فیلم مستند کوتاه «خاک سرد» به «میلاد سرابی» و «آن سوی میله‌ها» به کارگردانی «محبوب مولایی» از دیگر آثار تولید شده با موضوع کرونا در انزلی هستند.

گفتنی است؛ انجمن سینمای جوانان ایران، اسفند ماه سال گذشته اعلام کرد که از تولید آثار حداکثر ۳ دقیقه‌ای خلاق و مؤثر در قالب‌های انیمیشن، رئال و یا ترکیبی با محوریت پیشگیری، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی در مبارزه با کرونا، حمایت خواهد کرد.

منبع : مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید