کد خبر: 219299
۰
۰
نسخه چاپی

توزیع گوشت قربانی میان ۶ هزار خانواده نیازمند در 5 استان

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد با اشاره به اجرای طرح قربانی با محوریت قربانی کردن بیش از هزار و ۱۰۰ رأس گوسفند به همت خیران اظهار کرد: مرحله دوم این طرح با همکاری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها و برنامه تلویزیونی سمت خدا در حال اجرا است و بیش از ۶ هزار خانواده در این مرحله از گوشت‌های قربانی بهره‌‎مند خواهند شد.

وی اظهار امیدواری کرد که این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مؤمنانه طی سال‌های آینده نیز با همراهی خیران ادامه داشته باشد.

رئیس هیأت امنای مؤسسه حضرت خدیجه(س) با تشکر از زحمات خیران و تمام افرادی که در این طرح مشارکت داشته‌اند، گفت: گوشت قربانی ماه رمضان میان نیازمندان در استان‌های ایلام، کرمانشاه، چهار محال بختیاری، اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود و امیدواریم باقیات الصالحاتی برای بانیان و مجریان این طرح باشد.

وی ادامه داد: مؤسسه حضرت خدیجه(س) در مرحله نخست طرح قربانی به مناسبت نیمه شعبان گوشت‌های قربانی را با مشارکت مسجد مقدس جمکران میان ۱۲ هزار خانواده در هشت استان مختلف کشور توزیع کرده است.

فرحزاد با تاکید بر اینکه مؤسسه حضرت خدیجه(س) فعالیت‌های مختلف به ویژه حمایت از نیازمندان را به صورت مستمر دنبال می‌کند، عنوان کرد: در شب وفات حضرت خدیجه(س) نیز بیش از ۸۰۰ بسته گوشت قربانی به همراه بسته‌های غذایی میان نیازمندان استان قم توزیع شده است.

2258

منبع : خبرگزاری فارس

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید