کد خبر: 219557
۰
۰
نسخه چاپی

۸۶۸ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سید محمد موسوی زاده ظهر یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی شرکت توزیع برق سمنان ضمن بیان اینکه تاپایان سال جاری ۸۶۸ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: این طرح‌ها در ادامه پویش هرهفته الف_ب_ ایران است که سال گذشته در استان سمنان آغاز شد.

وی از تعویض و نصب یک هزار و ۷۰۰ دستگاه کنتور هوشمند برای مدیریت مصرف و پیک سایی در استان سمنان خبر داد و گفت: تأمین برق ۴۰۰ خانوار عشایری سطح استان از طریق سیستم خورشیدی، احداث شبکه و ایجاد زیرساخت‌های تأسیسات برای تأمین برق متقاضیان جدید امسال اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بابیان اینکه نصب ۵۰۰ دستگاه تابلوی اندازه‌گیری برای پیک سایی و مدیریت بار در دستور کار است، ابراز داشت: نصب قطع کننده‌ها و کنترل از راه دور در شبکه و اتوماسیون، توسعه و احداث شبکه روشنایی معابر، اصلاح و بازسازی شبکه و تأسیسات به منظور افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه و کاهش تلفات انرژی و تعویض و به عنوان طرح‌های سازه‌ای امسال اجرایی می‌شوند.

موسوی زاده ضمن بیان اینکه سامانه هوشمند اطلاع‌رسانی مکان محور راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: قابلیت برقراری ارتباط دو طرفه با مشترکان در فضای مجازی در زمینه آگاهی دهی خاموشی‌های با برنامه و بی‌برنامه با سطوح حساسیت مختلف و همچنین دریافت گزارش از مشترکان در خصوص خاموشی‌ها، خطرها و اشکالات شبکه و روشنایی معابر از طریق وب سایت و اپلیکیشن از جمله مزایای این طرح است.

وی افزود: خدمات‌دهی مناسب به متقاضیان و مشترکان برق استان از طریق طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات، کاهش تلفات، ظرفیت پست‌ها و خطوط، روشنایی معابر و ایمنی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مردم استان سمنان انجام می‌شود.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید