کد خبر: 219570
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای ۵ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز طبیعی در آذربایجان غربی

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شیخی اظهار کرد: اجرای پنج کیلومتر شبکه گاز طبیعی در شرایط کنونی کشور باوجود شیوع ویروس کووید-۱۹ نشان می‌دهد ما عزم خود را برای ثبت رکورد گازرسانی و رساندن این نعمت خدادادی به مناطق محروم جزم کرده‌ایم.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی در شرکت گاز استان آذربایجان غربی خلل‌ناپذیر است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن حفظ امنیت جانی کارکنان، خدمت به مردم استان را با تلاش شبانه‌روزی و تحت هر شرایطی ادامه می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی اشتراک‌پذیری ۵۵۸ مشترک از ابتدای امسال تاکنون را گواهی بر این مدعا دانست و تصریح کرد: از زمان شروع به کار ادارات، کارکنان تلاشگر شرکت گاز استان نیز فعالیت خود را آغاز و در یک ماه و نیم اخیر نزدیک به ۴۰۰ مورد انشعاب نصب کرده‌اند.

شیخی اظهار کرد: از ابتدای امسال، ۵۸۶ واحد مسکونی شهری و روستایی به شبکه گاز کشور متصل شده‌اند که با این حساب، کل واحدهای مسکونی گازدار استان به تعداد یک میلیون و ۱۱۰ هزار واحد رسید.

وی گفت: بهره‌مندی هرچه بیشتر مناطق بی‌بهره از گاز طبیعی و همچنین صنایع استان، رویکردی است که امسال با وجود همه موانع به‌طور جدی پیگیری می‌کنیم و برای دستیابی به اهدافمان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید