کد خبر: 219581
۰
۰
نسخه چاپی

بیش از ۳۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان اردبیل توزیع شده است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حسین دشتی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بیش از ۳۲ هزار پرس غذای گرم در بین خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از اقلام و وسایل مورد نیاز برای طبخ غذای گرم و همچنین تهیه سبد کالا توسط خیران استان اردبیل تأمین شده است، افزود: همواره شاهد کمک‌های نیکوکاران در رفع نیازهای اساسی محرومان و مستضعفان جامعه هستیم که در سایه نیت خیر آنها توانسته‌ایم گوشه‌ای از مشکلات خانوار مستمند را برطرف کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: اعطای ۱۷ هزار سبد کالا در بین مددجویان نیز از دیگر اقداماتی است که در نیمه نخست ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

دشتی افزود: در قالب رزمایش همدلی برای ایران همدل و اجرای طرح «اطعام مهدوی» تاکنون ۵۰ هزار سبد کالا و غذای گرم در بین خانوار تحت حمایت و سایر افراد نیازمند استان اردبیل در طول ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه برای نیمه دوم ماه مبارک رمضان به خصوص در شب‌های احیا برنامه‌های مهمی را در نظر گرفته‌ایم، گفت: همچنان از نیکوکاران اردبیلی خواستاریم تا با کمک‌های خود یاریگر کمیته امداد در رفع نیازهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر باشند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل نیز در جذب حامی و اجرای طرح‌های مشارکتی از طریق روش‌های نوین قابل انجام است، اعلام کرد: خیران با ارسال عدد یک (۱) به سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ می‌توانند در خصوص پیوستن به جمع حامیان اعلام آمادگی کنند.

دشتی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران اردبیلی از طریق سایت به آدرس ir. ekram.emdadمی‌توانند به سادگی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کنند، گفت: رایانامه این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید نیز در دسترس نیکوکاران قرار دارد تا به جمع گسترده حامیان طرح اکرام بپیوندند.

وی با اشاره به اینکه شماره پشتیبانی ۰۴۵۳۳۷۴۶۲۰۰ اداره اکرام ایتام و محسنین استان اردبیل نیز در اختیار نیکوکاران قرار دارد تا بتوانند از طریق این راه ارتباطی به یاری فرزندان خانوار تحت حمایت بشتابند، بیان کرد: با حمایت‌های همه جانبه حامیان و خیران می‌توانیم گام‌های موثرتری را به منظور مرتفع ساختن مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، جهیزیه و مسکن ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت استان اردبیل برداریم.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به فقرا و پیوستن به طرح «اطعام مهدوی» کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است، بیان کرد: مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید