کد خبر: 219644
۰
۰
نسخه چاپی

۳ مجرم اقتصادی در شاهرود دستگیر شدند/ سرنوشت طمع برای پول

به گزارش اقتصادآینده نیوز سردار عبدالله حسنی غروب یکشنبه در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری سه متخلف حوزه فضای مجازی و اقتصادی خبر داد و ابراز کرد: این افراد سعی داشتند با اغفال مردم از طریق اینترنت و سایت‌های ممنوع آنلاین پول‌های کلانی به جیب بزنند که تاکنون حساب‌های آنان با شش میلیارد تومان گردش مالی کشف‌شده است.

وی افزود: رصد مأموران آگاهی شاهرود بر فعالیت‌های سایت‌های ممنوعه نشان داد که در ابتدا میزان بالایی پول به حساب دو جوان در این شهرستان واریزشده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: بررسی‌های بیشتر پلیس نشان داد که این دو جوان توسط فردی در سمنان به بهانه پول کم زحمت و زیاد، اغفال و برای دریافت تسهیلات کارت‌های بانکی زیادی را از آنان طلب کرده است.

حسنی با بیان اینکه عامل اصلی جرم اقتصادی در نهایت طی مأموریت پلیسی و هنگامی که برای دریافت کارت‌های بانکی تازه افتتاح‌شده به شاهرود مراجعه کرد، دستگیر شد، تاکید کرد: متهم در ابتدای بازجویی‌ها منکر هر گونه اقدام مجرمانه‌ای بود که پس از رویارویی با ادله غیرقابل‌انکار پلیس لب به اعتراف گشود.

وی افزود: تاکنون ۴۰ کارت از بانک‌های مختلف با گردش مالی نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال متعلق به این افراد شناسایی و مسدود شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، ابراز کرد: خانواده می‌بایست توجه بسیاری بر فعالیت‌های فرزندان و به خصوص جوانان در فضای مجازی داشته باشند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید