کد خبر: 219811
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمدرضا رضایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هلال احمر از ابتدای شیوع کرونا در راستای اهداف خود چون تسکین آلام بشری اقدامات قابل توجهی برای کاهش آسیب‌های ناشی از شیوع این ویروس انجام داده است، اظهار کرد: بعد از تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رزمایش مواسات نیز توزیع بسته‌های معیشتی بین محرومان را مدنظر قرار دادیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه طرح دست یار یکی از طرح‌های هلال احمر برای کمک به آسیب دیدگان از شیوع کرونا است، بیان‌کرد: در قالب این طرح از ابتدای شیوع کرونا تاکنون (مرحله اول توزیع بسته‌ها) دو هزار و ۶۷۶ بسته غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی و آسیب دیدگان از بحران کرونا توزیع شده است.

رضایی با اشاره به اینکه روند توزیع بسته‌ها ادامه دارد، گفت: با رونمایی دومین مرحله کمک‌های مومنانه هلال احمر از امروز هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از بحران کرونا توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته ۲۳۰ هزار تومان است، یادآور شد: این بسته‌ها در شهرستان‌های نهبندان، سرایان، سربیشه، طبس، بیرجند و درمیان توزیع خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این بسته‌ها حاوی اقلام ضروری مورد نیاز خانوارها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، سویا، تن ماهی، شکر، چای و ماکارونی است.

رضایی با بیان اینکه شیوع کرونا یک مسابقه فرهنگی و خدمت‌رسانی را در سطح جهان به وجود آورده است، یادآور شد: مردم ما نشان دادند که با مدد گرفتن از فرهنگی دینی چگونه برای گره‌گشایی از امور هم وطنان خود ایثارگرانه تلاش می‌کنند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید