امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 219825
۰
۰
نسخه چاپی

تولید بیش از ۱۸۰ محتوای الکترونیکی در حوزه آموزش‌های مهارتی

حمیدرضا رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا و به دستور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و همچنین ستاد پدافند زیستی استان، تمام فعالیت‌های آموزشی مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای و مؤسسات کارآموزی آزاد در استان مرکزی متوقف شد.

وی ادامه داد: به‌منظور استمرار فعالیت‌های آموزشی، این اداره‌کل با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم ارائه آموزش‌های مهارتی بر بستر شبکه‌های مجازی را آغاز کرد و در همین راستا مربیان توانمند استان مرکزی، محتوای الکترونیکی در قالب فیلم‌های آموزشی کوتاه‌مدت را تهیه کردند.

رستمی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۸۰ فیلم کوتاه آموزشی در فضای مجازی توسط اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی تولید و فیلم‌های تهیه شده در کانال مهارت‌آموزی مجازی استان مرکزی در سایت آپارات و سامانه iranskill.com بارگذاری شده است که از حیث مدت زمان فعالیت و تعداد بازدیدهای انجام شده در رتبه اول کشوری در بین سایر ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای قرار دارد.

به گفته معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی، افراد می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://aparat.com/markazitvto از محتوای آموزشی تهیه شده استفاده کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید