کد خبر: 220002
۰
۰
نسخه چاپی

بهره‌مندی ۹ هزار خانواده از کمک‌های هیئت های مذهبی خراسان‌جنوبی

حجت‌الاسلام احمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در جامعه هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی اقدامات بسیار ارزشمندی در گره‌گشایی از امور مردم داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: توزیع غذای گرم بین نیازمندان، توزیع سبدهای معیشتی و غذایی، ضدعفونی‌کردن شهرها، تبدیل‌کردن فضای برخی حسینیه‌ها و مساجد به کارگاه‌های تولید ماسک از جمله این فعالیت‌ها است.

رضایی ادامه‌داد: با شروع رزمایش مواسات در ماه مبارک رمضان نیز هیئت‌های مذهبی با حفظ شأن و کرامت افراد نیازمند به صورت مستقل و یا با همکاری نهادهایی چون سپاه، کمیته امداد، هلال احمر و سایر نهادها کمک‌هایی را تقدیم محرومان کردند.

وی با اشاره به اینکه در بحث رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه ۵۹۹ هیئت خراسان‌جنوبی فعال هستند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا هیئت‌های مذهبی ۷۵ هزار ماسک، ۳۵ هزار و ۷۷۰ جفت دستکش و هفت هزار بسته بهداشتی توزیع کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در بحث ضدعفونی‌کردن معابر و خیابان‌ها نیز چهار هزار و ۷۰۰ نفر از افراد هیئتی حضور داشتند، بیان‌کرد: همچنین در بحث ضدعفونی کردن معابر ۱۶ هزار و ۸۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده مصرف شد.

رضایی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی از ابتدای شیوع کرونا هفت هزار بسته پوشاک و ۱۷ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع کردند، یادآور شد: در مجموع ۹ هزار خانواده نیازمند از کمک‌های هیئت‌های مذهبی استان بهره‌مند شدند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید