کد خبر: 220014
۰
۰
نسخه چاپی

آمادگی حضور شستا برای سرمایه گذاری در غرب هرمزگان

به گزارش اقتصادآینده نیوز، محمد شریعتمداری، وزیر کار و رفاه اجتماعی در دیدار با دکتر همتی استاندار هرمزگان، دکتر پاکزاد مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و دکتر سید علی اصغر علامه مشاور حوزه مناطق ویژه رئیس هیأت عامل سازمان ایمیدرو گفت: از طرح‌های توسعه‌ای منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از طریق هلدینگ شستا وابسته به وزارت کار حمایت و پشتیبانی و مشارکت می‌کنیم.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با حمایت‌های دکتر غریب پور رئیس هیأت عامل سازمان ایمیدرو و دکتر همتی استاندار هرمزگان دارای ظرفیت‌های مناسبی برای تحقق شعار سال «جهش تولید» که از منویات مقام معظم رهبری ست می‌باشد و باید در این مسیر حرکت کند.

در ادامه استاندار هرمزگان در این نشست بر ظرفیت‌های و پتانسیل‌های استان هرمزگان تاکید و خواستار استفاده از نیروهای بومی و ماندگار هرمزگان در زیرمجموعه‌های اقتصادی وزارت کار در این استان شد وافزودو اظهار امیدواری کرد: بیکاری با رونق صنایع در هرمزگان برطرف خواهد شد.

در پایان مسعود پاکزاد، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، از اقدامات، زیرساخت‌ها و مزیت‌های نسبی این منطقه گزارش کاملی را ارائه داد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید