کد خبر: 220069
۰
۰
نسخه چاپی

کردستانی ها مشارکت چشمگیری در جشنواره رضوی داشته اند

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد مخدومی ظهر امروز سه شنبه در دیدار با سرهنگ امیر هوشنگ حیدریان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان اظهار داشت: نیروی انتظامی با توجه به ارتباطات گسترده‌ای که با اقشار مختلف مردم دارد می‌تواند نقش مهمی در حوزه فرهنگ ایفا کنند.

وی با تاکید بر لزوم انعقاد تفاهم نامه‌ای مشترک میان کتابخانه های عمومی و نیروی انتظامی، افزود: این دو نهاد باید از ظرفیت‌های متقابل یکدیگر برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم استفاده کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان با اشاره به مشارکت مطلوب کردستانی‌ها در جشنواره کتابخوانی رضوی در سال جاری، ادامه داد: البته این جشنواره امسال فقط به صورت مجازی برگزار شده و است و پیش بینی می‌شود تا ۹ خرداد این تعداد افزایش چشمگیری داشته باشد.

مخدومی یادآور شد: مشارکت خانواده بزرگ نیروی انتظامی در جشنواره کتابخوانی رضوی ارزشمند و قابل تقدیر است و به تبلیغ و ترویج فرهنگ مطالعه کمک شایانی می‌کند.

وی بیان کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت تمامی نهادها به ویژه دستگاه‌های فرهنگی به ارتقای شاخص‌های فرهنگی در استان کردستان کمک کنیم و به منویات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) جامعه عمل بپوشانیم.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید