کد خبر: 220086
۰
۰
نسخه چاپی

اقدام‌های منطقه ۹‌ عملیات انتقال گاز برای مقابله با کرونا

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مقدم بیگلریان گفت: منطقه ۹ عملیات انتقال گاز برای آمادگی واکنش در برابر بیماری‌های همه‌گیر، ضمن اتخاذ رویکردی مناسب در چارچوب برنامه مدیریت بحران نسبت به اجرای روش‌هایی برای به حداقل رساندن میزان انتقال بیماری کرونا، طبق ابلاغیه‌ها و مصوبه‌هایی روزآمد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه رویکرد منطقه ۹ عملیات انتقال گاز در قالب برنامه مدیریت بحران در مقابله با شیوع ویروس کرونا و بر پایه انجام اقدام‌های پیشگیری، آمادگی، واکنش و ریکاوری استوار است، افزود: تعطیلی همه تجمعات از قبیل باشگاه‌های ورزشی، نماز جماعت، لغو سرو ناهار در رستوران، حذف مأموریت‌های غیرضروری، لغو برگزاری جشن انقلاب، ضد عفونی روزانه همه سطوح و ... بخشی از اقدام‌ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است.

سرپرست منطقه ۹ عملیات انتقال گاز، حذف سیستم انگشت‌زنی، اعمال کنترل‌های مدیریتی از قبیل دورکاری، توزیع دستمال کاغذی و محلول ضدعفونی‌کننده دست و ماسک میان همه کارکنان رسمی، قراردادی، پیمانکاری و رانندگان، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مستمر در سیستم اتوماسیون، فضای مجازی، پورتال منطقه، screen saver سیستم‌های کامپیوتر، آموزش چهره به چهره، شناسایی افراد با ریسک بالا و اولویت قرار دادن آنها برای مرخصی‌های غیراستحقاقی و دورکاری را از دیگر اقدام‌ها به‌منظور مقابله با کرونا در این منطقه اعلام کرد.

بیگلریان با اشاره به انجام تب‌سنجی برای همه افراد ستاد و تأسیسات تقویت فشار رشت و رامسر و ارجاع موارد مشکوک به کرونا، سرماخوردگی، آنفلوآنزا به مراکز بهداشتی و درمانی و پیگیری وضع نفرات ارجاع شده در منطقه، تصریح کرد: در صورت احتمال ابتلا به کرونا در مراحل اولیه، پیگیری مستمر وضع سلامت فرد، ارائه آموزش‌های لازم به صورت تلفنی و شبکه‌های مجازی، تامین ماسک N95 و محلول ضدعفونی برای خانواده افراد مبتلا نیز انجام می‌شود.

وی ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای کارکنان و خانواده‌هایشان از همه واحدهایی که در اقدام‌های پیشگیرانه مقابله با ویروس کرونا در منطقه همکاری داشته‌اند تشکر و بر ادامه همکاری کارکنان به رعایت مسائل بهداشتی تا ریشه‌کن شدن ویروس کرونا تأکید کرد.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید