کد خبر: 220185
۰
۰
نسخه چاپی

برخورد علمی با پدیده قاچاق کالا و ارز لازمه تحقق شعار است

به گزارش اقتصادآینده نیوز مصطفی آزادبخت بعدازظهر سه شنبه در نشست اعضای کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: برخورد علمی با پدیده قاچاق کالا و ارز لازمه تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار کرد: در زمینه برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز باید حرفه‌ای تر از گذشته عمل کرد.

وی افزود: قاچاق کالا نقطه مقابل شعار سال مبنی بر جهش تولید است بنابراین باید مسئولان همه دستگاه‌ها با قدرت ورود کرده و در برخورد با این پدیده شوم هم افزایی داشته باشند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز به بیان اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از کرونا ویروس پرداخت و اظهار کرد: در زمینه پیشگیری از کرونا ویروس تلاش شده چندین مجوز در راستای تولید الکل و مواد ضد عفونی کننده و همچنین ژل‌ها و محلول‌های ضدعفونی کننده در استان همدان صادر کنیم و کمک‌های تسهیل کننده‌ای را در اختیار تولید کنندگان محصولات بهداشتی قرار دهیم.

ایرج خدادادی ادامه داد: محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطوح را در راستای کمک‌های پیشگیرانه و اطمینان و آرامش هم استانی‌ها فراهم و در اختیار مراکز عرضه برای توزیع قرار داده‌ایم.

خدادادی عنوان کرد: امروز در استان شاهد آنیم که از نظر تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح جای هیچ‌گونه نگرانی نیست و مردم به راحتی می‌توانند ماسک‌ها را به قیمت دولتی از مراکز سطح عرضه تهیه کنند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید