کد خبر: 220212
۰
۰
نسخه چاپی

۵۴۰۹مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دام و طیور انجام شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، مجتبی ورمقانی اظهار داشت: نیروهای دامپزشکی استان از آغاز طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان تا کنون پنج هزار و ۴۰۹ مرکز عرضه، نگهداری و تولید فرآورده‌های خام دامی در سطح کردستان را مورد بازرسی قرار داده اند.

وی افزود: در راستای تأمین امنیت فرآورده‌های خام دامی و با هدف حفظ سلامت شهروندان اکیپ‌های نظارت بهداشتی این اداره کل مراکز عرضه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها و مراکز تهیه غذای آماده در سراسر استان را در دو نوبت صبح و عصر بازدید کرده اند.

مدیر کل دامپزشکی استان کردستان ادامه داد: در این بازدیدها بیش از دو هزار و ۵۶۱ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دام و طیور غیر قابل مصرف کشف و ضبط شده است.

ورمقانی یادآور شد: در این عملیات تعداد ۶۷ پرونده قضائی و تعزیراتی برای مراکز و اماکن متخلف تشکیل که ۶۲ مورد آن مربوط به تعزیرات حکومتی و پنج پرونده هم به دادسرای عمومی ارجاع شد که دو مورد از آنها با دستور صریح مقام قضائی، پلمب شد.

گفتنی است در این عملیات ۱۰ اکیپ ستادی از اداره کل نیز حضور دارند که مدیرکل دامپزشکی و معاونین وی هر کدام سرپرست یک اکیپ را بر عهده دارند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید