کد خبر: 220580
۴
۲
نسخه چاپی
اسفندیار تاجمیری:

باتخلفات آرد و نان در شهرستان شاهین شهر به شدت برخورد میکنیم

فرماندار شاهین شهر در کمیته آرد و نان شهرستان که با حضور اعضا و نمایندگان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت و غله استان برگزار شد از تعیین تکلیف میزان واقعی آرد مورد نیاز نانوایان شهرستان ظرف یکماه آینده خبر داد.

باتخلفات آرد و نان در شهرستان شاهین شهر به شدت برخورد میکنیم

به گزارش خبرنگار اقتصاد آینده از شاهین شهر/ تاجمیری بر انجام دقیق نیاز سنجی و بر اساس شاخص های فعالیت واحدهای نانوایی توسط اعضای منتخب با همکاری اتحادیه نانوایان تاکید نمود.

وی با تشریح وضعیت جغرافیایی، ارتباطی و جمعیتی شهرستان، لزوم حفظ و تقویت سرانه موجود آرد را یادآوری و اظهار داشت: مشکلات و کمبود ها در بخش توزیع مناسب سهمیه و برخورد با تخلفات و برخی جابجایی های خودسرانه واحدها و در عین حال تشویق کاسبان مشتری مدار می بایست بطور جد در دستور کار اتحادیه و اعضای کمیته باشد و با تقویت آموزش و ارتقا مهارت شاغلین در نانوایی ها به تامین بهتر یکی از نیازهای اساسی مردم کمک شود.

فرماندار شهرستان با اشاره به یارانه قابل توجه دولت در تامین آرد، از تشدید نظارت و بازرسی در این حوزه و لزوم جلوگیری از عرضه آرد یارانه ای در خارج از شبکه نانواییها خبر داد و گفت: با متخلفان احتمالی در این زمینه برخورد قانونی حداکثری خواهد شد.

۲ دیدگاه

 
ir
مرتضی ذلقی | ۳ سال پیش
سلام چنانچه اسامی متخلفین وکسبه که ارد دولتی و حق مردم راپایمال می کنند خواسته باشین خدمتتون ارسال خواهم کرد
۰
۰
 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید