کد خبر: 220597
۰
۰
نسخه چاپی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دیدار با اعضاء خانه مطبوعات اصفهان:

لزوم تبدیل مطالبات اصحاب رسانه اصفهان به گفتمان استانی

در دیدار اعضاء هیات مدیره خانه مطبوعات استان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر خانه مطبوعات ، امیر احمد زندآور ، رئیس هیئت مدیره، رضا صالحی و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان به ارائه دیدگاه ها و نظرات و دغدغه های خود پیرامون مشکلات اصحاب رسانه پرداختند .

لزوم تبدیل مطالبات اصحاب رسانه اصفهان به گفتمان استانی

به گزارش خبرنگار اقتصاد آینده از اصفهان / سید سعید سرابی  در این نخستین دیدار صمیمانه با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان اصفهان  ضمن گرامیداشت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان با بیان اینکه خانه مطبوعات استان اصفهان از تشکل‌های قدیمی و با سابقه در کشور بوده بیان داشت : اساتید بزرگی در حوزه فرهنگ و هنر در اصفهان حضور دارند و اگر به دنبال توسعه اصفهان در این عرصه هستیم لازم است مسیر را برای این جامعه فرهیخته هموار و در عرصه فرهنگ وهنر پیشرو در توسعه استان باشیم .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان پیگیری مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر استان را یکی از مهمترین نکته ها برای شهر اصفهان بعنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برشمرد و افزود : این مطالبات باید توسط قلم اهالی رسانه به گفتمان استانی تبدیل شود تا بتوانیم این خواسته‌ها را به صورت جدی تر پیگیری نماییم .

خانه مطبوعات اصفهان بازوی مهم ارشاد برای رسیدن به اهداف فرهنگی و برآورده کردن مطالبات اصحاب قلم و رسانه است.

در این راستا امیر احمد زندآور ، ضمن خیر مقدم به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آرزوی خیر و برکت و ایجاد ماندگار های فرهنگی در زمان مدیریت ایشان برای شهر اصفهان ،با بیان اینکه خانه مطبوعات اصفهان یک بازوی مهم برای اداره ارشاد در جهت رسیدن به اهداف فرهنگی و برآورده کردن مطالبات اصحاب قلم و رسانه است اظهار داشت : این دیدار به جهت بررسی مسائل و مصائب اصحاب فرهنگ از طرف خانه مطبوعات خیلی زودتر باید صورت میگرفت که بدلیل بحران ویروس کرونا به تاخیر افتاد .

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با تشکر از زحمات تلاشگران و مدیران قبلی که سکان داری این مجموعه را بر عهده داشته ، افزود :  این تشکل رسانه ای برای اولین بار در اصفهان بنیان گذاری شده و حدود بیست سال در خدمت جامعه فرهیخته و معزز رسانه بوده است .

زندآور با اشاره به اینکه در جهت ترویج فرهنگ و اشاعه آن و هموار کردن مسیر برای فعالان رسانه  تلاش هایی صورت گرفته ، تاکید کرد :  خانه مطبوعات اصفهان در این امر خطیر همیشه پیشتاز بوده است اما همچنان با مشکلات و دغدغه هایی روبروست که برای توسعه شهر در مسیر فرهنگ و رشد و باروری نیروهای مولد و  خلاق لازم است پیگیری و برطرف شود .

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان گفت: به منظور ایجاد  اتحاد ، انسجام و همدلی میان خبرنگاران و اصحاب رسانه ، توانسته ایم از همکاری همدلانه  مدیریت شهری ، استانداری و دیگر سازمانها بهره مند شویم.

زندآور به ارائه دیدگاهها و بیان مشکلاتی از قبیل بیمه خبرنگاران ، مسکن ، امنیت شغلی آنان و غیره پرداخت و خواستار شد تا در این راستا به بررسی و پیگیری بیشتر جهت رفع موانع و مشکلات پرداخته شود

خاطرنشان می شود، دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با حضور اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای و مرضیه باقرصاد رئیس گروه رسانه و تبلیغات اداره کل 20 اردیبهشت انجام شد.

 

 

منبع: روابط عمومی خانه مطبوعات استان اصفهان

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید