کد خبر: 220987
۰
۰
نسخه چاپی

برندگان جشنواره زمستان طلایی با #720* معرفی شدند

مراسم قرعه‌کشی جشنواره « زمستان طلایی #720* » برگزار و اسامی برندگان این دوره از جشنواره اعلام شد.


به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، قرعه‌کشی جشنواره « زمستان طلایی #720* » در تاریخ 22 اردیبهشت سال 1399 انجام شد و برندگان خوش‌شانس شمش طلا و سه عدد سکه تمام بهارآزادی معرفی شدند.

بر این اساس، نرگس رزاقی از زنجان موفق به دریافت جایزه اول جشنواره زمستان طلائی شد. همچنین مرتضی شجاعی از کرج، حسین عباسپور از مشهد و رضا کمانگر از قروه کردستان به‌عنوان برندگان یک عدد سکه تمام بهار آزادی معرفی شدند.

این جشنواره در فصل بهار نیز ادامه خواهد داشت و مشتریان فرصت دارند تا با خرید شارژ و بسته اینترنت و پرداخت قبض از #720*، امتیاز کسب کرده و در قرعه‌کشی‌های این فصل شرکت کنند. به این ترتیب که برای شرکت در قرعه‌کشی و افزایش شانس خود کافی است با شماره‌گیری کد #720* ، با هر 1000 تومان خرید شارژ و بسته و پرداخت قبض، 1 امتیاز کسب کنند. با هر 10 امتیاز، 1 شانس به مجموع شانس‌های مشتریان برای شرکت در قرعه‌کشی افزوده خواهد شد.

گفتنی است با شماره‌گیری کد #720*720* ضمن اطلاع از جوایز، میتوانید امتیازات خود را به شانس تبدیل کنید. همچنین شماره تلفن 89515253-021 نیز آماده پاسخگویی به سؤالات و ابهامات هم‌میهنان است.


اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید