۳۱ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اسامی برترین های ورزشی استان

۳۱ اردیبهشت آخرین  فرصت ارسال اسامی برترین های ورزشی استان

 

 

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) رییس شورای سیاست گذاری جشنواره هدف با اعلام این که ۳۱ اردیبهشت آخرین فرصت هیات های ورزشی استان برای ارسال اسامی برترین های ورزشی است، خواستار تسریع در ارسال لیست درخواستی دبیرخانه جشنواره هدف از سوی هیات های ورزشی شد.

 

شهرام دبیری گفت: علی رغم ارسال نامه رسمی به هیات ها و تعیین فرصت زمانی اولیه و نیز تمدید آن، برخی هیات های ورزشی هنوز مبادرت به معرفی و ارسال لیست برترین های رشته خود نشده اند که با توجه به محدودیت زمانی و نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره، لازم است روسای محترم هیات ها در این امر تسریع نمایند.

 

وی افزود: از امروز کار بررسی و انتخاب برترین های ورزش استان بر اساس شاخص ها و آیتم های فنی و استاندارد اداره کل ورزش و جوانان استان، توسط کمیته داوران جشنواره آغاز شده و این کمیته، بالغ بر ۲۰ هیات ورزشی را در فاز نخست داوری، مورد بررسی و انتخاب قرار خواهد داد.

 

شهرام دبیری در عین حال خاطر نشان کرد: تا امروز هیات های ورزشی گلف، تیراندازی با کمان، نابینایان و کم بینایان، شنا، شیرجه و واترپلو، ژیمناستیک، تنیس روی میز، سوارکاری، پرورش اندام، ووشو، ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، ناشنوایان، هندبال، تنیس، ورزش های رزمی، سه گانه، تیراندازی ، دوچرخه سواری، اسکواش، اسکیت و بوکس برترین های خود در را به دبیرخانه جشنواره هدف ارسال کرده اند.

 

رییس شورای سیاست گذاری جشنواره هدف در خاتمه با تاکید بر این که هیات های ورزشی استان تنها تا پایان اردیبهشت ماه برای ارسال لیست درخواستی فرصت دارند، تصریح کرد: این فرصت تمدید نخواهد شد و اگر هیات های ورزشی در روزهای باقی مانده اقدام به ارسال لیست برترین های خود نکنند، دبیرخانه جشنواره ناگزیر از حذف نام آن ها از روند و پروسه بررسی در کمیته داوران خواهد بود.

 

جشنواره هدف توسط موسسه رسانه ورزش با همکاری شهرداری تبریز و اداره کل ورزش و جوانان به منظور انتخاب برترین های ورزش استان در سال 98 برگزار می شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید