کد خبر: 223440
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان مرکزی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یوسف سپهوند در این باره اظهار کرد: در اجرای مأموریت‌های نیروی انتظامی در راستای افزایش امنیت عمومی و برخورد و جلوگیری از گسترش رفتارهای ضد فرهنگی، اخلاقی و مظاهر علنی فساد، طرح عملیات ارتقا امنیت اجتماعی به صورت ویژه در استان اجرایی می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح به صورت ویژه پاک سازی نقاط و مناطق جرم خیز و آلوده از لوث وجود توزیع کنندگان مواد مخدر، معتادان پر خطر، اراذل و اوباش، تهیه و توزیع کنندگان اقلام ضد فرهنگی، افراد هنجار شکن و بد پوشش، سارقان به عنف و کیف قاپی، دور دور کردن، کشف حجاب در خودرو، آلودگی صوتی، مزاحمت برای نوامیس، بد پوششی و بد حجابی و… در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفته است.

این مقام انتظامی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده در برخورد قضائی با هنجار شکنان در اجرای این طرح افزود: مهم‌ترین هدف اجرای این طرح عملیاتی، تأمین آسایش و آرامش عمومی و فردی شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی با اجرای عملیات مشترک هماهنگ، گسترده و ضربتی و پاک سازی مناطق جرم خیز از لوث وجود مجرمان و بزهکاران است.

سپهوند ادامه داد: بدین منظور با تمرکز بر وحدت عمل و هماهنگ بین یگان‌ها و استفاده بهینه از نیروها، تجهیزات، امکانات و مقررات در اجرای مطلوب این طرح عملیاتی اقدام می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به تدوین جدول برنامه ریزی اجرایی این طرح عملیاتی بر مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: تلفن ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌ها و هر گونه اطلاعات شهروندان در خصوص هر گونه فعالیت مجرمانه است.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید