اعتماد دوباره تکواندو آذربایجان‌شرقی به رنجبرپور

اعتماد  دوباره تکواندو آذربایجان‌شرقی به رنجبرپور

 

اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) - مجمع انتخاباتی ریاست هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، فرهادی رئیس کمیته امور استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو کشور، ابراهیم فیروزی معاون اداره ورزش  و جوانان و اعضای مجمع هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

 

در این مجمع ابتدا جعفر رنجبرپور و ستوده 2 کاندیدای این هیات به تشریح برنامه‌های خود پرداختند و در ادامه رای‌گیری از اعضای مجمع صورت گرفته و جعفر رنجبرپور آرای لازم را کسب و به مدت 4 سال به‌عنوان رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شد.

 

رنجبرپور 4 سال گذشته هم این سمت را عهده‌دار بوده و در دوره ریاست وی، آذربایجان‌شرقی برای نخستین بار موفق به کسب قهرمانی تکواندو کشور شده و در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا نیز آذربایجان‌شرقی در تکواندو به 2 مدال طلا و یک مدال نقره دست یافت.

 

جعفر رنجبرپور به عنوان ریاست هیئت ورزشی تکواندو استان آذربایجان شرقی انتخاب شد

 

 پس از انتخاب رنجبر پور بعنوان رئیس هیات تکواندو استان در گفتگو با خبرنگاران ، فعالیت‌های خود را برنامه محور و مبتنی بر خرد جمعی کلی اعضای مجمع دانست. افزود : ما در ۴ سال گذشته علاوه بر بخش ورزشی در بخش فرهنگی هیئت تکواندو در برگزاری مسابقات قرآنی، کمک رسانی به سیل زدگان جنوب کشور، کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور و با برپایی یادبود به مناسبت گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی حضور موثر در جامعه فرهنگی استان داشتیم.

رنجبرپور در ادامه گفت: استان ما قهرمان پرور هست و هیئت تکواندو استان قهرمانان زیادی در رشته ورزشی تکواندو به جامعه ورزش استان تحویل داده است، ورزشکاران هیئت تکواندو توانستند مدال های آسیایی و جهانی زیادی کسب کنند که برای مثال در مسابقات آسیایی جاکارتا سه مدال را ورزشکاران تکواندوکار استان آذربایجان شرقی از این مسابقات به دست آوردند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید