کد خبر: 225091
۰
۰
نسخه چاپی

تخصیص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ورزشی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده روز سه شنبه در خصوص جمع بندی جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز در خصوص اعتبار باقیمانده سیل سال گذشته صحبت‌های لازم به عمل آمد و تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: بنا به تصمیم رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ارتباط با تکمیل بیمارستان ولیعصر اراک اعتبار مربوطه در سال جاری تا یکصد میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

استاندار مرکزی افزود: برای پیگیری روند پروژه بیمارستان ولیعصر هر ۲ هفته یکبار نشستی در خصوص آخرین وضعیت با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و رئیس کل دادگستری استان مرکزی برگزار می‌شود.

آقازاده در ارتباط با اعتبارات پروژه‌های ورزشی استان مرکزی عنوان کرد: در این نشست رئیس سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص نزدیک به پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی استان قول مساعد داد که در صورت تحقق این مهم نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان پروژه ورزشی در استان تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اعتبار ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، اظهار کرد: نخستین مرحله اعتباری این طرح از سهم ۳۵ میلیارد تومانی دولت مبلغ ۱۲.۵ میلیارد تومان به زودی در اختیار استان قرار می‌گیرد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید