مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان تاکید کرد:

بازنشستگان آبفا روستایی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در جلسه ملاقات مردمی، تاکید کرد، باید در کوتاهترین زمان ممکن تدابیری در نظر گرفته شود تا بازنشستگان آبفا روستایی، عضو کانون بازنشستگان آبفا استان اصفهان قرار گیرند، تا بتوانند از خدمات و مزایای این کانون بهره مند گردند.

بازنشستگان آبفا روستایی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند

به گزارش خبرنگار اقتصاد آینده از اصفهان/ مهندس هاشم امینی با اشاره به خدمات رسانی مطلوب به بازنشستگان تصریح کرد: مسئولان امر در شرکت آبفا استان اصفهان باید با برنامه ریزی جامع و دقیق راهکارهای خدمات رسانی گسترده به بازنشستگان را فراهم نمایند.

وی در پاسخ به برخی از درخواست های مردمی پیرامون حق انشعاب آب  بیان داشت: هم اکنون شرکت آبفا استان اصفهان از طریق سامانه 1522 به صورت غیر حضوری حق انشعابات آب و فاضلاب را در 24 کاربری ثبت می نماید و پس از طی مراحل قانونی به درخواست مشترکین پاسخ داده می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در پاسخ به درخواست برخی از افراد که خواهان تخفیف در دریافت خدمات شرکت آبفا استان اصفهان بودند، اظهار داشت: طبق قانون به مددجویانی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند، با ارائه مدارک لازم در مواردی تخفیف داده می شود، اما برای مابقی مشترکین می توانیم با دریافت اقساطی بهای خدمات نهایت همکاری را داشته باشیم.

مهندس هاشم امینی در پاسخ به درخواست یکی از صنعتگران که خواهان افزایش ظرفیت آب تخصیصی بود، خاطرنشان ساخت:  اولویت و وظیفه نهایی شرکت های آب و فاضلاب تامین پایدار آب شرب و بهداشت مشترکین است.

مهندس امینی درپایان عنوان کرد: فعالان صنعت آبفا در استان اصفهان نهایت تلاش خود را می کنند تا بتوانند خدمات پایدار را به آسان ترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن دراختیار مردم قرار دهند، چرا که رضایت مردم هدف اصلی ماست.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید