پیام فرماندار فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته محیط زیست

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، علی ساعدی فرماندار فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته محیط زیست پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

پیام فرماندار فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته محیط زیست

به نام خدای زیبایی‌ها و طبیعت

در آیات متعدد  قرآن مجید واحادیث و روایات دین مبین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به محیط زیست با نگاهی عمیق به ظرف حیات و تکامل انسان و مسئولیت در برابر محیط زیست اهمیت داده شده و طبیعت را امانت خداوند در دست انسان می دانند.

امروزه داشتن محیط زیست سالم با رها سازی زباله ها و بهره برداری بی رویه انسان از منابع طبیعی و محیط زیست به آرزوی دست نیافتنی برای بشر تبدیل گردیده است؛ بی شک برای رسیدن به محیط زیست و طبیعتی در خور شأن جامعه اسلامی، عزمی جدی همراه با همدلی و همزبانی مردم و مسئولین را می طلبد.

۱۶ الی ۲۲ خرداد ماه که با هدف افزایش آگاهی مردم برای حفظ محیط زیست و ترغیب مسئولان به اتخاذ تدابیری اندیشمندانه برای مقابله با تخریب روزافزون زمین، به عنوان هفته جهانی محیط زیست نامگذاری شده است فرصت مغتنمی است تا همه ما بیش از پیش به اهمیت حفظ محیط زیست بیاندیشیم و در این راه از حافظان صدیق و بی منت محیط زیست قدردانی نماییم. اینجانب ضمن تبریک این روز به همه شهروندان ، به ویژه فعالان حوزه محیط زیست، بر لزوم ارائه آموزش به نسل نوپا و آینده ساز شهرستان فلاورجان در زمینه حفظ این نعمت ارزشمند تاکید نموده و امیدوارم امانتداران خوبی برای حراست از محیط زیستمان باشیم.

 

علی ساعدی

فرماندار شهرستان فلاورجان

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید