کد خبر: 231538
۰
۰
نسخه چاپی

ضریب نفوذ گاز روستایی بوشهر تا ۹۸.۵ درصد افزایش می‌یابد

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی اظهار کرد: توسعه‌ گازرسانی به نقاط روستایی و مناطق محروم، یکی از اهداف مهم صنعت گاز در مسیر محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت اجتماعی محسوب می‌شود ‌که طی سال‌های اخیر با جدیت در دستور کار قرار گرفته و در این رابطه شاهد رشد روزافزون روستاهای برخوردار از نعمت گاز در اقصی نقاط کشور بوده‌ایم.

وی در سخنانی در جریان بازدید از پروژه‌های گازرسانی به شهرستان تنگستان گفت: در راستای رفاه و آسایش تمام هم‌استانی‌ها بر گازرسانی به روستاهایی که در نقاط دورافتاده و سخت‌گذر واقع شده‌اند، تمرکز کردیم که تاکنون ۹۸.۵ درصد از خانوار روستایی در شهرستان‌های تنگستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند و عملیات گازرسانی به روستاهای بخش خاییز نیز در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن روستاهای تنگستان، اجرای خطوط گاز، کار بسیار دشواری است اما با این حال عملیات گازرسانی با وجود شیوع ویروس کرونا با سختی فراوان در حال انجام است.

رحمانی افزود: تاکنون در تنگستان نزدیک به ۸۵۰ کیلومتر شبکه اجرایی شده و حدود ۲۲ هزار انشعاب نیز نصب شده است که با گازرسانی به روستاهای در دست اجرا، ضریب نفوذ گاز روستایی استان به ۹۸.۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی گفت: امید است با توسعه گازرسانی به روستاهای استان، شاهد رونق و شکوفایی و افزایش رفاه و بهبود کیفیت زندگی ایشان باشیم.

منبع:شانا

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید