کد خبر: 231777
۰
۰
نسخه چاپی

وجود۳۰۸جایگاه ویژه برای اقامه نماز در محورهای مواصلای استان تهران

به گزارش اقتصادآینده نیوز غلامرضا عباس پاشا بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ساماندهی نمازخانه‌های مراکز اقامتی رفاهی استان تهران اظهار داشت: نظارت استانداری تهران بر جایگاه‌های اقامه نماز در راه‌های مواصلاتی استان تهران به ویژه در حوزه رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید می‌شود و دستگاه‌های مسئول در این حوزه ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید پاسخگو باشند.

عباس پاشا افزود: شرکت ملی فرآورده‌ای نفتی استان در ۳۷ جایگاه پخش فرآورده‌ای نفتی خود در استان تهران ۳۷ نمازخانه و میراث فرهنگی در ۱۶۷ واحد پذیرایی و ۷ مجتمع رفاهی، اوقاف در ۴ امامزاده، راهداری در ۴۳ مجتمع و ۲۵ راهدارخانه، راه آهن در ۱۱ ایستگاه مسافربری و فرودگاه مهر آباد علاوه بر امکانات داخلی فرودگاه ۲۸ نمازخانه در سطح استان تهران بر پا کرده است و این دستگاه‌ها تمام توان خود را در حوزه اقامه نماز به کار گرفته‌اند و در جلسه امروز نیز گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران عنوان داشت: در مجموع ۳۰۸ جایگاه ویژه برای اقامه نماز در استان تهران به صورت مجزا و یا در مجتمع‌های رفاهی و پذیرایی توسط دستگاه‌های مختلف برپا شده است که همگی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها گفت: در صورت رعایت همه جانبه دوره کرونا را با آسیب کمتر پشت سر خواهیم گذاشت.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید