کد خبر: 231925
۰
۰
نسخه چاپی

بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه میدان انقلاب

بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه میدان انقلاب

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید سرزده از شعبه میدان انقلاب با کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک دی، کریمی در جریان این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان شعب به عنوان نقش آفرینان اصلی در تحقق اهداف بانک گفت: نقش همکاران شعب در تحقق اهداف بانک با تمرکز بر بازاریابی، جذب منابع ارزان قیمت و وصول مطالبات پرونده های اعتباری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با اشاره به دستاوردهای چشمگیر بانک در زمینه کاهش مطالبات افزود: پیگیری پرونده های مطالباتی باید با جدیت بیشتری دنبال شود تا بتوانیم شاهد افزایش نقدینگی در بانک و بازگشت منابع به چرخه اقتصادی کشور باشیم.
مدیرعامل بانک دی ضمن تاکید بر اهمیت تکریم مشتریان و رعایت آن به عنوان یک اصل در بانک دی گفت: تکریم و تعامل مناسب با مشتریان یکی از ارزش‌های بانک دی می باشد که در این راستا باید رضایتمندی مشتریان به ویژه خانواده ی معظم شهدا و ایثارگران مورد توجه قرار گیرد و همکاران شعب باید ضمن رعایت اصل مشتری مداری بر روند تسهیل ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت بانکی نیز اهتمام ورزند.
گفتنی است، در این بازدید، سید حسین میناکار، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و جواد افتخاری، رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی، دکتر برات کریمی را همراهی کردند.

بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه میدان انقلاب
بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه میدان انقلاب
بازدید سرزده مدیرعامل بانک دی از شعبه میدان انقلاب
❮ ❯

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید